“KURUMSALLAŞIRKEN KURUM TUTMAK” !!

Bugünkü gazetede Vahap Munyar‘ı okurken daha önce kurumsallaşma konusunda yazdığım “KURUMSALLAŞMALI MI, KURUMSALLAŞMAMALI MI ?”     başlıklı yazıda söylemek…

Devamını Oku